پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403

 

سازمان فرهنگی اجتماعی  ورزشی  شهرداری رشت، موسسه صبح هنرو مجمع متخصصین جشن نوروزی"امی محله"را در 5 محله رشت برگزار کردند

 

سرویس فرهنگی  موج برنا - نوروز 1397 نوروزی متفاوت برای ایران و گیلان بود ، عوامل طبیعی و غیر طبیعی فراوانی موجب شد سهم گردشگری گیلان بیش از سالهای گذشته باشد.

شهرداری رشت و البته سازمان فرهنگی اجتماعی  ورزشی  شهرداری رشت  برنامه های متعددی را برای ثبت خاطرات خوب برای شهروندان و میهمانان ترتیب داده بود ، جشنهای متعددی که در پیاده راه فرهنگی رشت و البته به جهت همسویی با مردم در 5 محله برپا بود .

موسسه صبح هنر یار و همراهی بود که در کنار سازمان فرهنگی اجتماعی  ورزشی  شهرداری رشت اتفاق خوبی را در نوروز 1397 رقم زد تا کاروان شادی و پیام در 5 منطقه و محله شنیده شود تا این نجوا  به گوش نرسد که اگر به پیاده راه شهرداری نرسیدیم چه شود .

مهندس آرمین محمدی مدیر مسئول موسسه صبح هنر و ریاست دپارتمان علوم هنری مجمع متخصصیین‌ ایران مرکز آموزش و‌پژوهش استان گیلان نقشی قابل تحسین در این رویداد را بر عهده داشت و البته این مصداق را تداعی کرد که :

زحق توفیق خدمت خواستم        وی گفت پنهانی،چه توفیقی بهتر از این که خلقی را بخندانی

باید بپذیریم که بعد ار خداوند ، این خودمان هستیم که ایام را می سازیم ، سال 1397 تداعی شده که 20 خواهد بود و نوروز سال۱۳۹۷ خورشیدی  جشن امی محله توسط سازمان فرهنگی اجتماعی  ورزشی  شهرداری رشت با همکاری موسسه مردم نهاد جوانان صبح هنر  (( جشن امی محله)) برای شهروندان عزیز در پنج منطقه‌ شهرداری رشت  همچنان در حال برگزاری است.

مهندس آرمین محمدی مدیر مسئول موسسه صبح هنر و ریاست دپارتمان علوم هنری مجمع متخصصیین‌ ایران مرکز آموزش و‌پژوهش استان گیلان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جشن نوروز باستانی گفت :

بسیار خرسندم که در جشن نوروز باستانی سهمی داشته ام

مهندس آرمین محمدی افزود : این برنامه‌ شامل پکیج‌فرهنگی هنری توسط هنرمندان مطرح گیلان در بخش موسیقی محلی، استندآپ کمدی ، بخش آیتم رادیویی و بخش مسابقه و جایزه می باشد .

جشن امی محله چهارم فروردین  در گلزاران ، ششم فروردین در منظریه و  هشتم فروردین در فلسطین ب

نهم فروردین در پارک دانشجو  برگزار شد.

مدیر مسئول موسسه صبح هنر در خصوص آخرین برنامه امی محله هم گفت :

در آستانه میلاد مولود کعبه و روز پدر دهم فروردین در مسکن مهر برگزار می شود.

 

ریاست دپارتمان علوم هنری مجمع متخصصیین‌ ایران مرکز آموزش و‌پژوهش استان گیلان گفت :

همانطور که عرض شد ، این برنامه جهت شادی دلهای همشهریان و  به مناسبت نوروز با محوریت شور و‌ نشاط برگزار می گردد و دوست داشتیم همه محله های رشت از پیام شادی نوروز بهره مند باشند و خرسندم موسسه صبح هنر سهمی در این شادی داشته باشد و باعث افتخار بود که با استقبال خوب مردم و  استقبال  گرم همشهریان و میهمانان نوروزی روبرو شد .

مهندس آرمین محمدی در پایان گفت : مجمع متخصصین‌ با حمایت دکتر رفیعی گرانقدر برنامه های فرهنگی ‌بسیار ارزشمندی را در سال پیش رو برای شهروندان عزیز برگزار می نماید که جشن " امی محله " در نوروز اولین گام از راه طولانی است که در پیش رو داریم .

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna